Flygstolen
Hej, har konto på flygstolen och loggade in för att boka resa och när jag valde medresenär som då ska vara min fru, fyllde i hennes personnummer och att hon dessutom är kvinna
när jag betalt så ser jag att mitt namn står på båda raderna en som man med mitt rätta personnummer och en som kvinna med min frus personnummer mailade direkt till flygstolen men det verkar som de slutat för dagen och jag har bara fått bekräftat från dem men ingen biljett tror ni att det är kört eller kommer dem att hjälpa mig?
Är konstigt att jag ska kunna stå som både huvudresenär och medresenär “bugg på deras sida” om de inte backar så kommer jag nog dra det vidare, mina chanser?
Plats för spekulationer
svar
Nej det är ingen reklamtråd, tänkte att jag även kunde leverera positiv feedback då man oftast väljer att rikta kritik till vederbörande när något går fel som jag faktiskt gör i mitt första inlägg och har i samband med att jag gjort något galet eller om det är flygstolens site som tillåter mig att göra fel låter jag bero, så kan det väl aldrig vara fel att man ger kred till en positiv behandling från flygstolen.
Mvh
Luktar reklamtråd lång väg.
Vilken service, laddad till tänderna ringer jag upp flygstolen kl 09.01 och Sara svarande ett glatt godmorgon, framför mitt ärende och hon svarar att det inte är något problem avbokar biljetterna för 150:-/styck “räknat med 10400:-” bokar om med min fru på en biljetten och mig själv på den andra.
Vilket föredöme för övriga bolag, flygstolen har satt ribban och få andra kommer upp i nivå.
🙂
Tack för din positiva inställning, jag lär få svar under morgondagen och återkommer så snart jag fått besked.
Till skillnad mot många andra “bokningssidor” på nätet, så har faktiskt Flygstolen fysisk personal (i Sverige) som kan hjälpa till.
Du ger mig hopp, har naturligtvis mailat dem men undrar om du har egen erfarenhet i.o.m du svarar så tvärsäkert?
Om du har rätt kommer jag alltid boka via dem, har aldrig haft problem tidigare när jag bokat.
Flygstolen är seriösa, det är bara att skicka ett mail till dem så fixar de problemet och kontaktar dig.
mvh