Flyget återvänder till Trollhättan
Publicerad den 10 december 2021Kommentarer
Varför ska man måla planet i Västtrafiks färger som artikeln säger?
De gamla SAAB 340/2000 och Fokker 50 måste ju vara väldigt nära sina sista år i trafik.
Bra jobbat!,
Riktigt bra med SAAB 340 också!, antingen det eller arbetshästen F50.
ATR gjorde sig aldrig på THN av olika anledningar. Smal bana och vindavdrift. Även om den klarar mer än F50.
Hoppas på bättre nu än hur det gick för Skåneflyg.
Bromma är den smidigaste flygplatsen – de flesta som ska till Stockholm kommer även stanna i Stockholm – därför passar Bronma utmärkt. Ser fram emot elflygen!
Jag bara älskar detta. Mer flyg åt folket! Varför skall folk vara så förbannat negativa när det öppnas nya flyglinjer? Det är bra för staden, bra för näringslivet och sjukt bra för flyget. Bromma eller Arlanda spelar ingen roll, så länge det flygs. Bra jobbat Västflyg!
Prop ger mig bara illamående.
Jet eller inget säger jag.
Jag tror nog inte man kan motivera någon som skall till Arlanda för vidare transport utanför landet att använda denna linje. Då sätter jag mig hellre en timma i bilen till Landvetter och får ett bekvämt flyg direkt till Arlanda. T o m Rajjan är betydligt bättre en en bullrig och skramlig SAAB 340.
Vi får väl se hur lång tid det tar innan BRA öppnar sin linje…
Fullkomligt retarderat att ta flyget från Trollhättan till Bromma och sedan ta sig därifrån till ARN. Jag hoppas mer på linje till Kastrup isåfall…
Skriv en kommentar
Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades.
Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten